30 Eylül 2013 Pazartesi

ALIŞVERİŞ | Mastercard E-Fest'te Binbir Fırsat, Bir de Boom:)

Eylül'ü "nasıl geçti habersiz" şeklinde bitirdiğimiz şu son günden hepinize merhaba sevgili Styleboomerlar. Hadi Ekim hepimiz için çok ama çok güzel geçsin, öyle ki yazı aratmasın, birbirinden şahane anılarla unutulmaz olsun!

Malumunuz son 1 ayı New York'tan Londra'ya, oradan Paris'e, hatta dünyanın yeni moda başkentlerine dek uzanan moda haftaları silsilesi ile geçiriyoruz, moda adına yılın en sevdiğim zamanı! Şimdi moda haftalarını alışveriş festivalleri ve geceleri takip edecek. Peki bu alışveriş festivalleri içinde online bir festival olduğunu da biliyor musunuz? MasterCard E-Fest! Ve ben de bence bayılacağınız seçimlerimle bu festivaldeyim:)


Bu sene 3.sü gerçekleşen MasterCard E-Fest 30 Eylül – 6 Ekim tarihleri arasında birbirinden şahane markalardan birbirinden harika indirim ve kampanya fırsatları sunuyor. İşte bu E-fest süresince ben de her gün hikayelerime moda, dekorasyon, güzellik, anne-bebek, elektronik gibi kategorilerde sizin de çok seveceğinizi düşündüğüm seçimlerimle setler hazırladım. Pazar keyfi, Happy Hour, MBFWI, haftasonu kaçamağı ve dahası!

Gerek stil gerek alışveriş postlarımdan bildiğiniz üzere online alışveriş yapmayı, özellikle yurtdışından yapmayı pek seviyorum. Annelik ve bebeğin ihtiyaçları, yanında zaman sorununu da getirince, bu sevgimi ikiye katladı:p Bu hafta boyu beni her gün Mastercard E-Fest'in bloguna hemen şuradan tıklayarak yakalayabilirsiniz. Ekranbaşı alışverişi için sonbahar kadar güzel zaman var mı:)


0 yorum: