2 Eylül 2013 Pazartesi

KOLEKSİYON | Marks & Spencer İle Sonbahar Aşkına


Fotoğraf: Özberk Baz

İyi haftalar sevgili Ağustos böcekleri:); sıcak kumlardan serin sulara, o hiç üşünmeyen Pazar sabahı kahvaltılarına, çimlere yayılıp sırtını güneşe yasladığın tatlı akşamüstlerine, bi şort çektim çıktımlara veda etmek zor olacak biliyorum ama sonbahar kapıda, ve sonbahar da renkleri, sıcaklığı, sürprizleri, vizyondaki filmleri, şehrin yenileri ve yenilikleriyle çok ama çok güzeldir hatırlayalım :) Hatta siz keyfinize bakın ve bu hafta boyu benim Marks & Spencer’dan yeni sezon seçimlerimle ekran karşısından sonbahara, sonbahar trendlerine, renklerine  hazırlanın!Yeni bir anne de olarak, artık  öyle eskisi gibi sadece "şık olsun içinde ölsem ne gam" durumları maalesef mazi oldu, o yüzden seçimlerimin hem stilime, hem vücudumdaki değişikliklere uygun, hem şıklık garantili, ve hem de bazı açılardan pratik olmalarına dikkat ettim. 


 İnsan Ankara'nın eksi bi milyon soğuklarına alışkın olunca İstanbul'un kışı o kadar da sert gelmiyor, o yüzden her yıl en az bir şahane kocaman hırka bulup sarmalanıyorum, ve bazen sabah yürüyüşlerini o dev hırkayla geçirebiliyorum:) Yine bu sezonun dudaklardan tırnaklara kadar uzayan en hit rendklerinden biri olan mürdüm rengindeki bu hırka işte tam da bahsettiğim kurtarıcı benim için:) Benim gibi gömlek ve jeanle, uzun uçuşan çiçekli elbiselerle, midi ya da mini eteklerle, kimi zaman broş ve kemerlerle süsleyerek binbir şekilde kullanılabilecek bir parça.
 

Ama bu kombinin en en sevdiğim parçası hırkayla aynı renkteki süet botlar oldu. Çift fermuarı ve formu ile çok modern, bir o kadar rahat, rengiyle de gayet trendy.


Nesini Sevdim?
  • Hırkanın rengini/sıcaklığını/salaşlığını:)
  • Gömlek! Gömleği-şu sıra benim için ekstra önem taşıyan bir konu- ilikleyince iki  düğme arası açılır ya (nefret ederim) işte bu gömlek onu engelliyor: Marks & Spencer düğmeler arası şahane bir sistem kurmuş böylece ne iki düğme arası açılıp pencere oluyor, ne de iğneyle filan tutturduğumuzda oluşan o pot oluşuyor. Bence şahane!
  • Botları sadece sonbaharda değil bu tatlı şarap rengiyle yazın festivallerde de dantel elbiselerim ya da jean şortlarım altında kullanmanın hayalini:)

 

Bu sezon sırt çantalarına hazır olun sevgili Boomerlar, sırt çantası dediysek o bildiklerimizden değil pek şık olanlarından! Marks & Spencer 'dan seçtiğim bu krokodil sırt çantası zarif formu ve altın tokaları ile kalbimi çaldı. Elde de çok cici bir çanta olarak taşınabiliyor üstelik.


Geometrik formların ve desenlerin öne çıktığı yeni sezonda feminen figürler de revaçta, bu iki trend yukarıdaki kalem etekte birleşmiş. 


Gömleğe gelince, ben susayım, detaylar konuşsun! Bu sezon gardrobunuzda en az iki adet beyaz, krem, kemik ya da pudra tonda dökümlü ipek gömlek bulundurun diyorum:)


Güçlü üçlü: siyah-beyaz-kırmızı! Gündüz ofiste ya da işyerinde siyah-beyaz klasiğine üstüne geçireceğiniz modern bir kırmızı ile hava katın. Benim seçimim omuzlarında deri paneller olan bu kırmızı kazak oldu. 

Nesini Sevdim?
Kalem etek giymek cesaret ister ama bu kalem etek yanlarındaki siyah şeritler ve geometrik deseninin yarattığı ilüzyonla en az 1 beden ince gösteriyor!
Gömleğin yaka, kol ve ceplerindeki işlemeleri 
Sırt çantasının formunu, boyutunu ve elde de taşınabilir oluşunu
Kırmızı kazak deri paneller ve fermuarlarla süslü omuzları sayesinde pek çok farklı sitile rahatça entegre edilebilir


Sonbahar aslında deri ceket demek bence! Bu sene gardrobunuzda klasik deri montunuzun yanına yukarıdaki gibi sezon renklerinde modern bir seçeneğe de yer açın, onu uzun elbiselerle, geniş paça jeanlerle hatta kalem eteklerle kombinleyin. 


Uzun elbiseler ise her sezonun her mevsimin kurtarıcısı, benim gibi bir elbise severin olmazsa olmazı. Marks & Spencer yeni sezonda bu enfes parçayı çıkarmış, ipeksiliği, bel kısmındaki korsajı, yarasa kolları öyle tam benlik ki!


Nesini Sevdim?
  • Elbisenin renk yelpazesini vee yarasa kollarını! Bu sezon yarasa kol oldukça moda.
  • Deri ceketin her bir yerini, asimetrik fermuarını, trend renklerden biri oluşunu, vücuda oturuşunu.

Haftanın ikinci Marks & Spencer seçimi ile sıcak sıcak karşınızdayım sevgili Boomerlar:) Pretty Military tabir edebileceğimiz bir kombin seçtim bugün. Yine geçen sezondan bu sezona transfer bu trendi uygulamak basit: krem, beyaz, pudra tonlu romantik parçaları alıp haki tonlarda, zımbalı, apoletli militer parçalarla bir araya getiriyorsunuz ta taa:)


Bu kombinde iki trendi bir arada kullandım, üzeri sincaplı kazak, son bir kaç sezondur önce tshirt sonra kazaklarda öne çıkan hayvan figürü trendine güzel bir örnek. Yumuşacık, sıcacık ve de sevimli:)


Nesini Sevdim?
  • Sincap desenli kazakla 1 taşla 2 kuş vurmayı: hem hayvan figürü hem de haki!
  • İçi ekoseli militer kabanın düğme ve kuplarla vücuda yerleşmesini, hiç de salaş olmamasını:)

Haftanın ilk seçimi cozy bir parçayla feminen bir parçanın birleşimi olsun:)  Geçen sezonun da gözbebeği olan ve bu sezon da devam edecek olan güpür trendinden şu enfes yosun yeşili etek kocaman pofuduk bir kazakla birleşti! Bu tür kazakları feminen parçalarla kombinlemeye devam, ister benim gibi dantel bir etekle ister uçuşan şifonlarla!


Bu sene midileşen etek boyları biz “minyonum” bahaneli Türk kadınları için bacak boyu sorunu yaratabilir, o yüzden pudra ve ten rengi ayakkabılar kurtarıcı!


Nesini sevdim?
  • Dikkat dikkat sonbahar renk raporumu okuduysanız etek  PANTONE 18-O312 ile tıpa tıp  tutuyor;)
  • #babyboom henüz çok da ağır olmadığı için topuklulara devam ediyorum, sadece topuk boyu kısaltıp bilekten bağlı olmalarına dikkat ediyorum.  Ayakkabılar M & S 'in çok methedilen Insolia serisinden yani denge ve rahatlık adına süperler. 
  •  
    Umarım bu 5 günü geçirdiğim 5 kombini beğendiniz:)

    20 yorum:

    GleamFashion dedi ki...

    Kombin çok hoş ama özellikle ayakkabılara bayıldım :) süpersin yine boom


    http://www.gleamfashion.com/

    NAR dedi ki...

    Bugün sabah ofise geldiğimden beri iki dakikada bir blogunu kontrol ediyorum. M&S ile yaptığın çekimi haber verdiğinden bu yana merak içerisindeydim. Yaptığın seçimleri ve kombinleri her daim başarılı bulmuşumdur. Üzerine oturan üstlerle seni görmeye alışık olduğumdan, kazaktan ötürü beklentimin biraz dışında oldu bu kombin:) ama yine farklısın, yine zarif ve yine çok şık..!
    Bu haftam, hergün olacağın için süper geçecek, merakla bekliyorum:)

    cipek dedi ki...

    mükemmelsin boom

    Unknown dedi ki...

    :)harikasın boom

    Unknown dedi ki...

    boom, yazın cok hos yine... bi de bu yeni sezon favorılerı tarzları hakkında genel bi yazı yazar mısn ? bütün magazalar salas ustlerle dolmus almak ıcn sabırsızlanıyorumm..:)

    Adsız dedi ki...

    Boy sorunu olanlar için o ayakkabılar bantsız olsa daha bir hoş olmaz mı?;) Bilekte olmasa bile görüntüyü kesip bacak boyunu her türlü kısa gösterir bantlı ayakkabılar...

    ocean dedi ki...

    Ağustos sıcağında kışlıklarla çekim yapmak çok zor olmuş olmalııı:)

    insomnia_dd dedi ki...

    Boomcuum, post serisi harika gidiyor, etek üstüne bu tip kazaklar tam benim tercihim. Bu kış bir de içimde bir yaramazla birlikte olacağımı düşünürsem bu kazaklar bir süre kurtarıcım olacak ;)
    Ayrıca ilk fotoğraftaki rujunun rengine de bayıldım, haberin olsun şekerim :)

    Unknown dedi ki...

    Mürdüm kombine bayıldım. Çok yakışmış.

    24 haftalık hamişim, hamileler için özel kombinlerin var mı? tavsiyelerin. Özellikle bu mevsimde giyecek bişey bulamıyorum.
    İş için özellikle birşeyler önerirsen sevinirim.

    Sevgileri

    İlknur Kağan dedi ki...

    Mürdüm hırkanın salaşlığına ve beyaz gömleğin asil duruşuna bayıldım. İlgili çeken başka detay ise mürdüm deri bileklik oldu. Bu ürünleri tüm mark&spencer mağazalarında bulabiliriz umarım. Asıl mesele ise bukadar kısa sürede bukadar kilo verip, mükemmel görünüyor olman:) Benim gibi çocuk hayali kuran tüm aday adayları için, bu ürkütücü kilo problemine nasıl çözüm bulduğunu detaylı olarak yazarsan mükemmel olur :)
    Sevgilerimle

    i-fashionbank.blogspot.com

    Adsız dedi ki...

    Pantolondaki pembe toka?? :))

    Adsız dedi ki...

    Boom merak ediyorum dislerin neden bu kadar sari sigara kullaniyormusun

    Unknown dedi ki...

    Çok güzel olmuş boom ellerine sağlık. belki bizim çekilişimize de bakmak isteyen olur-->http://lulabibutik.blogspot.com/2013/09/herkese-merhaba-lulabi-butik-olarak.html

    Adsız dedi ki...

    Murdum kombinasyonuna bayildim, gidip o hirka ve bluzdan alicam o derece :))

    Adsız dedi ki...

    Murdum süper ama kotun paçasında minik bir tokacık kalmış😂ben ten rengi ayakkabıya bayıldım rahatmı sormak istiyorum

    Adsız dedi ki...

    Bu tabii tanıtım olduğu için giymişsin sanırım babetleri ama kesinlikle topuklu ayakkabı kadınısın

    Adsız dedi ki...

    Boom kotunun paçasındaki kıskaçlı toka ne? :o

    *STYLEBOOM* dedi ki...

    3 @adsiz 'in ilgisini çeken şu pembe tokacığı bir aydınlatayım: haliyle çekim boyunca minik #babyboom yanımd aolduğu için ve tam bu kombini giydiğimde illa annesini istediği için hoop diye saçı toplamış kucağa almıştım, sonra oraya iliştirmiş ve unutmuşum:)

    Unknown dedi ki...

    Diikat ede ede o pembe tokayı mı gördün be güzel kardeşim. Ne göz varmış be...Gerçekten çılgın Türkler dedikleri kadar varız.

    ..IŞILTI.. dedi ki...

    ben bu kombini çok beğendim bu aralar feci şekilde mürdüm bordo hevesim var botun ve hırkanın fiyatını söylersen mutlu olurum :)